ZARA LOUNGEWEAR PICKS

I'm a huge self-proclaimed pyjamas & loungewear fanatic. I come from a home where it's normal to wear old or torn clothes as loungewear, so I've considered that pretty normal for a majority of my life. A few years back I made a deal with myself to wear nice clothes (read: not full of ketchup stains) even when no one is watching. It just seemed so confliting for me to switch from a nice, well-dressed girl to a sloppy, messy one come night around. It felt like turning back into a pumpkin. Not to mention, I have had my fair share of awkward experiences with people coming over unexpectedly with me standing there in super weird attires. Considering we spend most of our free time in loungewear or pyjamas anyway, I don't see why this is something we shouldn't invest in. I fell in love with every single one of these items from the Zara loungewear section (who knew Zara even had one?!) and have gathered some pictures from their spring-summer collection. Aren't they just a dream? I feel they fit my style like a glove, looking simple and classic, yet elevated, silky and super comfortable! Now I just need a Spanish hacienda to casually parade in!


Ma olen suur pidžaama-armastaja. Kunagi olid minu jaoks sobivad "koduriided" vanad hilbud, mis väljas kandmiseks olid liiga katki või mustad. Paar aastat tagasi aga tegin endaga kokkuleppe, et kannan ka üksi olles ilusaid riideid, sest tundsin kuidagi et koju tulles ei tundnud ma ennast enam enda nahas hästi. Ilus sätitud Liina pandi kõrvale ja välja tuli ketšupiplekiline, katkistes dressides Liina. Otsustasin, et olen väärt seda, et ka iseenda jaoks hea välja näha ja sealt algas minu armastus kaunite koduriiete vastu. Muidugi ei tee ma üksi kodus olles täismeiki või soengut (aga on ka ette tulnud), kuid mul on mõned pidžaamapaarid, mis teevad tõesti õnnelikuks ning panevad end hästi ja stiilselt tundma. Kui neid Zara loungewear riideid nägin (kusjuures pole kunagi varem üldse sellist sektsiooni tähele pannud), üllatusin väga! Tunnen, et need ühtivad minu stiiliga nagu rusikas silmaauku - armastan siidipidžaamasid ning need on kõik nii stiilsed, klassikalised ning ilusates pehmetes toonides, kuid samas tunduvad väga mugavad. Nüüd pean vaid hacienda leidma, kus nendes stiilselt ringi patseerida!

What do you think of these picks? Zara always creates editorial pictures that make me want to go "shut up and take all my money!!" and this is hardly an exception. In case, like me, you've never seen the Zara loungewear collection, it might be because it's displayed in the Zara Home website. Personally I'm not sure if I need more loungewear, but then again, when has that ever stopped me... Have a great week everybody!

Kuidas teile selline loungewear meeldib? Kas prooviksite midagi sellist selga? Zara reklaamipildid mõjuvad mulle tihti selliselt, et tahaks kogu oma raha neile jätta, peaasi, et sellises idüllis elada saaksin. Kui ka teie polnud teadlikud, et Zara sellist sortimenti pakub, siis leida võib seda Zara Home kodulehelt. Kuigi tegelikult ei vaja ma uusi kodu- ning magamisriideid, siis ega see pole mind ka enne takistanud midagi tellimast... Teile aga head nädala jätku!

No comments