HAPPY NEW YEAR!

I’m really not one for recapping the whole year, probably because I’ve forgot most of what went down further than two months ago anyway. I had some milestones I was happy for in 2015 – graduating University, receiving a driver’s license and getting Noodle. This year has had far fewer big life changes but I don’t necessarily think that is a bad thing.
I’ve read a lot of bloggers year recaps – got married, had a baby, got a dog and a promotion… whilst I’m happy for them, I also feel a little envious. Not for the specific things - I don’t care about marriage or babies – but just mostly because I don’t have so many outward changes. If you keep up with successful bloggers or youtubers and feel like me that your life is somehow inferior – I want to encourage you to see that success can’t always be measured by outward actions. Plus, there’s only so many times you can get married, have a baby, a promotion and a dog all in one year. I’ve grown so much this year (not just my waistline, lol) and become a lot more adult-like. I’ve discovered creative sides to myself I never thought possible. I take pride in creating something that makes me joyful. I’m happy I’m surrounded by people who truly care about me and who I truly care about. I’m also thankful for each and every person that has ever taken the time to read my blog or wants to keep in touch! Thank you!

Ma pole kunagi väga suur aasta kokkuvõtja olnud. Osati seetõttu, et minus ei leidu pea ühtegi sentimentaalset konti ning osati seetõttu, et aasta lõpuks olen juba paari kuu tagused sündmused ammu unustanud. Vahel on kokkuvõtet hea teha - näiteks aastal 2015, kui olin uhke selle üle, et lõpetasin ülikooli, sain autojuhtimisloa ning lisasime oma peresse koera näol uue liikme. Sel aastal on märksa vähem suuri elu verstaposte olnud, aga see ei pruugi ka alati halb asi olla. Loen tihti teisi blogisid, kus aasta tagasivaatesse mahuvad abielu, lapse saamine, ametikõrgendus ja kodulooma võtmine. Vahel tekib natuke nagu kadeduski - minul küll see aasta midagi nii suurt ei juhtunud. Ma tahan rõhutada, et kui te selliseid edukaid inimesi vaadates samamoodi imelikku kadedust tunnete, siis teadke, et edu ei saa alati väliste faktorite järgi hinnata. Mina olen sisemiselt sellel aastal väga palju kasvanud ning arenenud. Ma olen avastanud loomingulisuse, millest eelnevalt teadlik ei olnud. Mulle pakub selle blogi pidamine sellist rõõmu, mida sõnadega kirjeldada on raske. Ma olen tänulik kõigi heade inimeste üle, kes mind ümbritsevad, kellest mina hoolin ning kes minust samuti lugu peavad. Ning muidugi teie, kallid blogilugejad, kes on võtnud aega, et seda blogi lugeda! Aitäh teile!
We prepared Flat White Martinis for the dinner. You need 4 cl of Bailey's, 2 cl of vodka of your choice and 2 cl of espresso. Mix everything in a coctail shaker and pour in the glass. Originally you're supposed to decorate with coffee beans, but I prefered to grate dark chocolate on top. As you can see, I went a little overboard like I usually do with chocolate!
Õhtusöögi kõrvale valmistasime Flat White Martinit. Selleks oli vaja 4 cl Bailey'st, 2 cl viina ja 2 cl espressot. Sega kõik kokteilisegistis (milline uhke nimi) ning vala klaasidesse. Originaalis kaunistati see kolme espresso-oaga, aga kuna mul oli hirmus šokolaadiisu, riivisin seda peale. Läksin, nagu šokolaadiga ikka, veidi liiale.  

What’s next? I want to keep growing as a blog. I want to create good, quality content. I want to learn Norwegian. I want to learn how to establish a healthier lifestyle – not just to have quick bursts of going insane in the gym and then spending two months on the sofa. I want to read more – even though it’s getting increasingly hard to focus in our current noise filled lifestyles. I want to become a nicer, more balanced person – to not let negative things affect me in a way they have done so far. And lastly, I want to become more organized – and actually following through with the plans I’ve made. I don’t think I’ll wake up tomorrow and have all of those things. It’s a gradual process, trying to become better, but the first step is wanting to get there!
Mis järgmiseks? Tahan jätkata blogimist. Tahan luua head, kvaliteetset sisu. Tahan õppida norra keelt (ikka ja jälle). Tahan õppida tervislikult elama - mitte avastama, et ei salli ennast, rabama end jõusaalis hulluks ning siis kaks kuud diivanil lamada. Tahan teha igapäevaselt õigemaid valikuid. Tahan rohkem lugeda isegi kui kaasaegses infomüras on nii raske keskenduda. Tahan muutuda paremaks, tasakaalukamaks inimeseks - selliseks, keda elu tormituuled ei lase mõjutada. Ning viimaseks tahan saada paremini organiseerituks - läbi viia plaane, millest unistanud olen. Ma ei usu, et ärkan ja kohe olen täiuslik inimene, aga esimene samm on ju ometigi soovi avaldamine!

We set a small table for New Years, ate a bit, went to watch the fireworks and spent it with our family. I hope you all will have the most amazing year, filled with growth outward and inward and I know all of your deepest and truest wishes will come true if you choose to work on them! Have the best new year!

Me sättisime valmis väikese söögilaua, nosisime head ja paremat, vaatasime väljas ilutulestikku ning veetsime rahuliku aastavahetuse pere seltsis. Ma olen igal aastavahetusel suurtel pidudel olnud ja ausalt on nii värskendav vaheldus asja rahulikult võtta! Ma loodan, et teil tuleb kõige imelisem, toredam aasta, kus saate kasvada nii sisemiselt kui väliselt ning tean, et kõik soovid lähevad täide kui nende nimel piisavalt pingutada! Head uut aastat!


No comments