THE BOWL THAT MAKES EVERYONE HAPPY

I'm, of course, talking about the smoothie bowl. When these first started emerging, the grumpy old lady in me raised its head and mumbled: "Why should I start eating my smoothies any different? They're have been perfectly fine drunk from a glass so far." One day I had some strawberries at hand and thought I could give this a go. I was not dissapointed. There is something essentially rewarding about beautifying your breakfast, or any meal for that matter, and I've been obsessed with these bowls of happiness ever since.
I am a fan of simple smoothies, so mine only included a half of a banana, about 5-6 frozen strawberries, half a cup of spinach, a teaspoon of honey and a little bit of yogurt to add a silky texture. Layer on top whatever you have at hand (I used bananas, strawberries, chia seeds and muesli) and you have a beautiful, appetizing breakfast with minimum effort. Smoothies are an excellent way to incorporate leafy greens you don't necessarily enjoy eating - for me that would be spinach. All in all, this is a wonderful way to add vitamins and some colour into your daily life!

Kui sellised smuutieined esmakordselt esile kerkisid, tõstis minu sees pead üks tõre vana naine. Miks ma peaks oma smuutit kuidagi teistmoodi sööma? Siiani on klaasist joomine hästi toiminud! Ühel päeval aga oli mul veidi maasikaid üle ja mõtlesin uhke trendi järgi proovida. Ma ei pidanud pettuma! Hommikusöögi, või ükskõik millise eine, kaunistamine pakub mingit sisemist rahuldust, mida on raske sõnadesse panna. Ma olen sügavalt veendunud, et inimene sööb enne silmadega, kui suuga, ja aja võtmine millegi ilusa loomiseks annab söögile lisakvaliteedi. Ma armastan lihtsaid smuutisid, seega minu oma sisaldas poolt banaani, 5-6 sügavkülmutatud maasikat, 100 g spinatit, teelusikatäit mett ja veidi jogurtit tekstuuri pehmendamiseks. Peale võib laduda mis iganes käeulatuses leidub (mina kasutasin banaani, maasikaid, chia seemneid ja müslit) ja ilus, isuäratav hommikusöök ongi minimaalse pingutusega valminud! Smuutid on hea võimalus lisada menüüsse rohttaimi, mis muidu toidulauale ei jõua või ei maitse - minu jaoks on see spinat! Kokkuvõttes on see hea viis lisada ellu vitamiine ja nautida värvilist hommikusööki!

Liina
NOM NOM!

No comments