SPRING 2016 WISHLIST

Happy Sunday, everyone! Today, I am coming at you with another list and this one combines some of my favourite things: making lists, the wait for spring and all the things I'd like to wear when it actually comes. I've seen some beautiful posts with sunshine and promises of the coming pleasant weather, but it's still quite snowy here (so now ballet flats any time soon). Nonetheless, a girl can dream of prancing around in dainty coats with the smell of flowers in the air.

Head pühapäeva kõigile! Täna tulen lagedale jälle ühe nimekirjaga ja seekord on esindatud kõik minu lemmiktegevused: nimekirjade koostamine, kevade ootamine ja kõikide asjade kokku kogumine, mis ma selga tahaks panna, kui see oodatud aastaaeg lõpuks kätte jõuab. Kuigi olen juba kauni ilmaga postitusi näinud, on siin ikka väga lumine (baleriinasid vist nii pea jalga ei saa panna). Sellegipoolest võib ju ikka unistada õhukestest mantlitest ja lillelõhnast kevadõhus.

1. Calvin Klein sweatshirt. I've been eyeing this shirt since last year already (proof here), but talking myself out of buying it. This time I might have made the jump and added it in my shopping cart (granted with a discount price tag for 40% off). It's a beautiful luxe version of casual wear, isn't it?
1. Calvin Kleini pusa. See riideese tuleb ikka ja jälle mõtetesse ja soovisin seda juba eelmine aasta (siin), aga veensin end, et mul pole seda vaja. Lõpuks rändas see mu ostukorvi (õnneks 40% allahindlusega) ja olen väga õnnelik. See on tõeliselt luksuslik pusa, kas mitte?

2. Off the shoulder top. Honestly, they are all the rage and I've been wishing to get my hands on one for spring/summer. I think it'd work especially well with a suede skirt (nr 6).
2. Paljastatud õlgadega pluus. Olen neid pluuse juba igal pool näinud ja tahaks ka ise ühe endale kevadeks ja suveks soetada. See sobiks hästi ka seemisnahkse seelikuga (nr 6).

3. Black skinny jeans. Here's a fashion faux pas: I don't own a pair of well-fitting skinny black jeans. I can't tell you how many times I've worn an outfit and thought: "Well, this looks nice but it could use a pair of black jeans." It doesn't really help that I'm probably the most average sized girl ever and stores are constantly sold out of my size, nor that I'm quite picky when it comes to these pants (no faded black that almost looks grey).
3. Mustad kitsad teksad. Siin on teile üks ülestunnistus: mul pole ühtegi paari hästiistuvaid musti kitsaid teksasid. Üle päeva juhtub aga see, et panen midagi selga ja mõtlen, et see näeb küll ilus välja, aga mustad teksad teeks olukorra veel paremaks. Sellele ei aita kaasa ka see, et olen keskmise kehaehitusega ja minu suurus on alati poes välja müüdud. Ühtlasi ei sobi mulle igasugune must ka, sest ma ei salli tuhmunud tooni, mis puhul teksad näevad välja hallid.

4. Bucket bag. Suddenly a month back or so, I started thinking about bucket bags non-stop, even though I wasn't a fan of the shape before. I was even contemplating on getting the original Mansur Gavriel bag that started the trend (look at those smooth lines!), but opted out, because even though it is one of the more affordable designer bags out there, trying to buy it in Europe meant a +160€ price tag to the original price. I ordered an alternative version (which is a shame, honestly, since I wanted to support the creators of the original bag) and decided to save up for a more classical designer bag (sadly, also, pricier!). 
4. Ämbrikott (?). See Mansur Gavrieli kott on jätkuvalt väljamüüdud ja oli 2015. aastal väga populaarne aksessuaar. Kuigi algselt ei olnud ma selle kuju fänn, juhtus midagi umbes kuu aega tagasi, ja hakkasin ka endale sellist kotti otsima. Muidugi tahtsin algselt originaalset Mansur Gavrieli, aga selle ostime Euroopas tähendab ka +160€ originaalhinnale lisanduvat kulu. Tellisin endale odavama variandi (kahju, sest tahtsin algset selllise kuju populariseerijat toetada) ja otsustasin koguda raha koti jaoks, mille kuju ei lähe kunagi moest välja. 

5. Adidas Superstars. I'm only now jumping on the sneaker trend, since ditching them for high heels in the 11th grade (I was an avid Fred Perry wearer until then). For the past couple of years I've seen them styled so well with a multitude of outfits, plus who could resist the comfort?
5. Adidas Superstars. Veel üks ülestunnistus: ma olin 11. klassini tossutüdruk, mil vahetasin need sõbranna eeskujul kõrge kontsaga saabaste vastu. Vist sellepärast on mul võtnud nii kaua aega, et seda trendi uuesti armastama hakata - see on umbes nii, et kui sa kandsid kümnesena lillelisi alt laienevaid pükse, siis kahekümne viieselt ei tundu see look nii (loe: üldse) ahvatlev. Olen aga nii palju lahedaid tossudega stiliseeritud outfit'te näinud, et suudan seda look'i uuesti armastada ja kes suudaks nende mugavusele vastu panna?

6. Suede skirt. Having been a fan of the whole 70s look already in my teens, it was something I was not expecting to return to. However, the suede skirt is look I saw a lot last year but only now started loving. Paired with lace up ballet shoes (nr 7) or an off the shoulder top, I think it would look wonderful!
6. Seemisnahkne seelik. Ka seitsmekümnendad on stiil, mille austaja ma juba oma elus korra olen olnud. Kuigi ka selle juurde naasmine on raske, on seemisnahkne seelik üks riietusese, mis südamesse on pugenud. Sobitaks seda paeladega baleriinadega (nr 7) või paljastatud õlgadega pluusiga.

7. Lace up ballet shoes. As with the bucket bag, lace up shoes have been an obsession of mine. The straps on top just make the feet look so elegant and with spring coming, there's finally hope to wear them outside of the house! Yay!
7. Paeladega baleriinad. Need näevad nii elegantsed välja ja olen nendest juba pikka aega mõelnud. Kuigi kahjuks veel pole võimalik nendega õues käia, loodan, et juba varsti on see aeg käes!

8. Blush coat. I've already talked about this item (here) but my love for it is still going strong. What a beautiful piece!
8. Roosa mantel. Olen sellest juba rääkinud (siin), aga tunded on siiani jäänud samaks! Milline kaunis riideese!

No comments