NEW IN: CLINIQUE & TWEEZERMAN

Hello, lovelies and a happy Tuesday! Today I come bearing some new goodies that have made their way into my beauty stash. As you might know, I'm still on the quest of finding the best mascara and the other day I just bluntly googled "best drugstore mascara" and the Clinique one popped up.
Clinique is a brand I've never had to be dissapointed with, so I thought I'd give it a go. I also orderded the Pep-Start eye cream, since I've heard a lot about it and wanted to try it out. They had a deal on the website I ordered from, so I managed to snag some free small goodies as well. They are the Superbalm Moisturizing Gloss and Moisture Surge Extended Thirst Relief.

Tere kõigile ja head teisipäeva! Toon täna teieni mõned asjad, mis on leidnud tee minu iluarsenali. Otsin ikka head ripsmetušši ning ühel päeval andsin alla ja googeldasin lihtsalt "parim ripsmetušš", mille peale hüppas ette see Clinique'i esindaja. Ma pole pidanud kunagi seda kaubamärki proovides pettuma, nii et otsustasin selle järgi proovida. Tellisin ka Pep-Start silmakreemi, sest olen seda iga nurga peal näinud ja tahtsin ka seda testida. Kaasa sain ka paar pisikest toodet, nendeks on Superbalm Moisturizing Gloss huuleläige ja Moisture Surge Extended Thirst Relief päevakreem.

The Pep-Start eye cream was released for Spring 2016 and allthough I'm not a big fan of trying out new eye creams, I thought I'd give it a go (I've been seeing it everywhere). It promises to brighten and de-puff the under-eye area and provide a cooling, moisturising sensation. I was really positively surprised, because it does a really good job of adding moisture and a refreshing kick to the eyes. It'd be a perfect travel companion for times when your skin is dry from car air conditioning, airplanes etc. Of course it's perfect for everyday as well, I just tend to forget to apply eye cream during the day (something I should improve at). The actual tip didn't really provide a cooling effect to me, it was mostly the cream itself. I didn't notice any change in coloration, but then again, I don't really have a dark circle problem. I'd also recommend putting the cream in the fridge overnight for an even better refreshing sensation (don't forget it in the fridge like I do... a lot). I like this cream a lot and will continue to use it.

Pep-Start silmakreem tuli alles 2016. aasta kevadel välja ja see lubab silmaaluseid heledamaks teha ja paistetust alandada, pakkudes jahutavat, niisutavat kogemust. Ma pole eriline uute silmakreemide proovimise fänn, tavaliselt seetõttu, et ma ei näe kunagi tulemusi, aga ma olin positiivselt üllatunud, sest see pakkus silmadele tõesti värskendavat ja niisutavat ergutust. See oleks ideaalne kaaslane pikkade auto- või lennureiside puhul, kus silmapiirkond (ja tegelikult ju terve nahk) kuivaks tõmbab. Muidugi on see ka hea igapäevakaaslane, kui ma vaid ei unustaks silmakreemi peale määrida (midagi, milles üritan end parandada). Ma ei märganud otseselt, et silmaalused oleksid heledamaks läinud, aga samas ei ole mul selles piirkonnas erilisi probleeme. Tahaks teada, mida sellise probleemiga inimesed arvavad, aga ausalt öeldes ei ole mul selles kategoorias sellele tootele olulisi ootusi. Ühtlasi reklaamiti välja, et aplikaator pakub jahutavat efekti, aga ka seda ma ei täheldanud, pigem jahutas kreem ise (boonusvihje: ma armastan silmakreeme külmkapis hoida, sest siis toimivad nad jahutavalt ja paistetust alandavalt veel efektiivsemalt.. järgmine ülesanne on meeles hoida, et need seal on...). Kokkuvõttes meeldib värskendav ja niisutav tunne, mida see kreem tekitab, nii et kasutan seda kindlalt edasi.
One of the freebies that was included in my purchase is the Superbalm Moisturizing Gloss and I am shocked that I haven't heard about this before. Mine is in the shade 02 Raspberry and it provides just a hint of red-pinkish tint while keeping the lips moisturized and pouty. The formula is out of this world, being unbelievably moisturizing, smooth, and even and zero stickiness is involved. This is really the bomb dot com and I must say I might just like this even more than the Clarins Instant Light Lip Perfector (it might be that this colour just suits me better though).

Üks kingitustest, mis tellimusega kaasas oli, on Superbalm Moisturizing Gloss huuleläige. Minu toode on toonis 02 Raspberry ja ausalt, ma ei saa aru, kuidas see kõigi lemmikutes pole. Miks ma sellest kunagi midagi kuulnud ei ole? See konkreetne toon pakub just õigel määral õrna punast-roosakat värvingut ja muudab huuled visuaalselt volüümikaks ja niisutatuks. Sellel pole lõhna ega maitset ja mu kõige lemmikum osa - see ei kleepu mitte vähimalgi määral! Pean ütlema, et on võimalik, et see meeldib mulle rohkem, kui Clarins Instant Light Lip Perfector (samas võib-olla see toon lihtsalt sobib mulle paremini).
The main reason I bought these items was this mascara, the High Impact mascara. I promised I'd go for drugstore mascaras and allthough this really isn't that cheap, this picture really made me want to run out and get it. I haven't used it yet, so can't give you any updates yet, but hopefully my lashes will look amaze-balls!

Niisiis peamine põhjus, miks üldse tellimuse tegin - High Impact ripsmetušš. Lubasin, et proovin oma õnne tavapoe toodete hulgas ja kuigi see pole just kõige odavam näide, nägin seda pilti ja tahtsin kohe seda tušši proovida. Ma pole seda veel katsetanud (süda ei luba kolme ripsmetušši korraga lahti hoida, haha), aga kindlasti teatan, kui testimiseks läheb. Loodan, et mu ripsmed näevad imelised välja!
The other freebie in the package was the Moisture Surge Extended Life Relief. I have to be honest, I don't use day time creams that often but I do love the refreshing moisturised (how many times can I say moisturise, really) feeling it gives me. I experienced a weird thing that I've read others have as well - when applying the cream it feels nice and moisturizing for like 15 minutes... and then it dissapears. By all means I'm not a fan of greasy creams but that was a bit odd. I'll keep testing it and come back with a more resolutive opinion.

Teine tasuta toode pakis oli Moisture Surge Extended Life Relief kreem. Ma ei kasuta palju päevakreeme, aga sellel oli tõesti värskendav mõju. Kogesin aga imelikku olukorda, millest rääkisid ka teised inimesed internetiavarustes - see kreem on mõnus värskendav ja niisutav umbes 15 minutit.. ja siis pole sellest nagu midagi alles. Ma pole küll rasvaste kreemide fänn, aga see on ka natuke veider. Igatahes proovin seda veel ja jagan siis kindlamat arvamust.
So the last items were more of a necessity than an indulgence, because I seem to have lost the hoards of eyebrow tweezers that I usually have in my posession. Tweezerman is the number one brand for grooming accessories, so I thought I'd give this ™ tweezer a go and see if it makes a diffrence compared to the basic non-brand products I've been using so far. They also gave me a free mirror with it which is a bit impractical since it doesn't close and is pretty hard to use it without getting fingerprints all over it, but at the same time it's pretty tiny, fits everywhere and does what a mirror is supposed to do.

Viimased asjad on rohkem hädavajalikud kui need eelmised, sest olen kuidagi suutnud ära kaotada 9494034 paari pintsette, mis tavaliselt end kuskil sahtlites peidavad. Alati kui mõni blogija räägib pintsettidest, on tegu Tweezermani omadega, niisiis otsustasin proovida, kas need ™ pintsetid on paremad, kui minu mitte-brändi omad. Järjekordselt lisati kaasa ka kingitus, milleks seekord oli väike peegel. See on natuke ebapraktiline, sest seda ei saa sulgeda, mis tähendab, et niisama kandes jäävad sinna sõrmejäljed peale, aga samas on see väike, mugav ja peegliosa on väga suur (terve teine pool). Peegleid on ju alati vaja. 
  
That's all from this end, needless to say, I'm pretty excited to try these new goodies out. I hope you are all having a good week so far and enjoying the first signs of spring!

Minu poolt tänaseks kõik. Olen üsna elevil, et neid uusi tooteid proovida ja loodan, et teil on hea nädal olnud ning naudite esimesi kevademärke!

Liina

No comments