workout mode


This blog actually started as a motivational, keeping your food intake check type of blog, but turned into something else really fast (it's clear where my real priorities are). I've been trying to control my nutrition and exercise and trying to lose weight but am in a really low motivational place at the moment.
I've not been following my eating plan fully (because chocolate) and being motivated to work out is also proving to be a real pain in the butt. I like to go to workout classes, because I tend to slack off or put in less effort when I work out alone. I was quite good with classes but lately everything's gone to hell. I skipped a day because I thought it could be my rest day, then yesterday my class got cancelled. There were 2 more classes that day but one was already fully booked and the other was a weight lifting class.. with a guy trainer.. that I don't know.. at 8 o'clock at night. The club really could've done an effort and had some sort of substitute class.. Anywhoo, today our car wouldn't start up (because of the -20 something °C) and again I missed the only class I would've wanted to go to. I decided to work out at home but I don't have dumbells or a mat here in my parents house, so that also kind of sucked. Oh well, tomorrow's another day..

See blogi pidi algselt olema viis ennast treenimiseks motiveerida ja toitumist jälgida, aga kiirelt muutus hoopis millekski muuks (kohe näha, kus mu huvid tegelikult on). Ma olen püüdnud toitumist jälgida ja normaalselt treenida, aga hetkel on käsil mingi tõeline motivatsiooni madalpunkt. Ma ei taha vinguda, sest see on selliste blogide puhul nii tüüpiline (nuuks, motti pole ja paks olen, aga midagi ei tee ka), aga ma tahtsin näidata, kuidas ilma- ja eluolud võivad treenimise väga raskeks muuta. Ma eelistan käia rühmatreeningutes, sest see on lõbusam ja ma tunnen, et pingutan end rohkem. Üleeile jätsin trenni vahele, sest see pidi olema mu "puhkepäev". Oleks ma teadnud, mis tulema hakkab, ei oleks küll ühtegi vabatahtlikku vaba päeva võtnud. Eile saadeti sõnum, et minu trenn jääb ära. Kahju, et klubi ei pakkunud sellele trennile alternatiivi (jäid ainult ülejäänud 2 treeningut sellel päeval, millest üks oli juba täis broneeritud ja teine oli.. kell kaheksa õhtul jõutreening mingi meestreeneriga). Täna aga ei läinud -23°C pärast auto tööle ja ma ei jõudnud sellesse trenni, kuhu tahtsin minna). Õhtul on veel üks trenn, aga meile tulevad külla sõbrad ja lubasin nendega koos aega veeta. Tegin küll koduse treeningu, aga tean, et ei andnud endast maksimumi. Nojah, homme on ka päev..

Liina

No comments