Tubli sööja!

Eile sõin kõike täpselt kava järgi ja ka kaal näitas täna 500 g väiksemat numbrit! Kuigi jälgisin ka töö juures, mida suust sisse ajasin ja liikusin palju (ühel päeval 20 000 sammu ja teisel ei oska öelda, sest unustasin telefoni kaasas kanda, aga sellel ajal kui kandsin - umbes pool aega - tuli 11 000 sammu), siis nendel päevadel kaal muutust ei näidanud. Ju sõin sama palju sisse, kui maha kõndisin (sealhulgas ka kooki.. ja saiakesi). Hirmsasti sooviks juba instrumenti, mis loeks samme, sest telefoni unustan ma kogu aeg maha (vahel saab tühjaks ja ma unustan selle mitmeks päevaks laadimata - täiesti ulme, kui halb ma akude laadimisega olen).

Eilsel kodusel päeval sõin hommikusöögiks marjadega ja banaaniga kaerahelbeputru. Minu nipp on pudruosa täiega steviaga üle puistata, siis maitseb ülihästi! Muidugi banaan ja marjad aitavad ka kaasa ning pildil on lisatud ka kookoshelbeid. Ülejäänud söögid ei näe välja pildil eriti isuäratavad, aga maitsesid ülihästi! Lõunasöögiks köögivilja wok kanaga ja õhtusöögiks chili con carne veisehakklihaga. Hilisõhtul jõin ühe banaani ja vaarikatega piimakokteili. Täielik milkshake'i maitse oli!

Minul pole veel sellist olukorda olnud, et ainult toitumiskava järgides kaal alla ei läheks (igal hommikul on tavaliselt paarsada grammi vähem). Küll aga juhtub tihti selliseid päevi, kus kava vahele tekivad väikesed šokolaadi- ja küpsiseampsud ja siis ei ole hommikul langust oodata. Ma olen märganud ka, et kui toimuvad suured muutused allapoole (nt ühe ööpäevaga kuni 700 g alla), kuigi ma ei ole midagi väga drastilist teinud, siis see kaal paari päevaga ikkagi natuke tõuseb. Kindlasti parema distsipliiniga inimesed saaksid kiiremini paremaid tulemusi saavutatud, sest see kava on tõesti lollikindel! Ainus asi, mida teha, on seda 100% järgida. Ja no ei õnnestu igapäev. Sellel päeval aga olin tubli!

Liina

No comments