Grey obsessed

I don't know what is happening, but I am currently obsessed with everything grey. Shirts, pants, lingerie, hats, even bed sheets and wallpaper. It has easily overtaken my obsession with purple (that was 2 years ago). I feel grey clothes elicit such a cozy feeling while still managing to be extremely chic. These are all choices from the Zalando Norwegian website - a site I visit too often - hence the empty bank account. What are your favourite colours for this season?


                                                    1. this; 2. this; 3. this; 4. this; 5. this
6. this; 7. this; 8. this; 9. this; 10. this
11. this; 12. this; 13. this; 14. this; 15; this.


- . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - . - .

Ma ei tea, mis toimub, kuid mul on kinnisidee kõigega, mis on halli värvi. Olgu see siis seelikud, püksid, aluspesu, mütsid kuni tapeetide ja voodipesuni välja (kirjutan, olles hallide linade vahel :)). Paar aastat tagasi oli mul samasugune kinnisidee (tume)lillaga, kuid see jäi siiski sisekujunduse valdkonda (ei ostnud endale lillasid pluuse ja pükse kokku). Need valitud riided ja aksessuaarid näevad nii mugavad välja, kuid samas klassikalised ja šikid (haha, ma vihkan seda sõna eesti keeles). Need valikud on tehtud Zalando Norra veebisaidi pealt, mida ma kahjuks nii palju külastan, et rahakotist vaatab vastu must auk. Kas teil on selleks hooajaks lemmikuid värve?

Liina

1 comment