Wishlist: Moto 360 2


Nagu eelnevas postituses mainisin, on mu soovinimekirjas alternatiivina ka teine kell, mis õigupoolest pole lihtsalt pulsimõõtja-sammulugeja. Selleks on Moto 360 2. Kahjuks ei ole ma tehnilistes aspektides ekspert ja siinkohal neid üles lugema ei hakka. Küll on aga nende kohta tehtud hulgaliselt YouTube'i videosid. Esialgu ei avaldanud mulle nutikellad absoluutselt mingit muljet - olen ju siiani hakkama saanud telefoniga ning miks peaks edaspidi midagi muutuma? Samas arvasin ma ka, et tahvelarvuti on kõige naeruväärsem leiutis maailmas, kuid nüüd kasutan oma Nexus 7-t väga ustavalt. Loo moraal selles, et kuigi arvad, et sul midagi vaja ei lähe, ei tähenda see, et see su elu palju mugavamaks ei teeks.

AL avaldas soovi aga üks Moto 360 2nd gen endale jõuludeks/sünnipäevaks saada ja kuna ka mul endal on selle kella vastu huvi, siis üks tellimus tuli ära teha. See nutikell pole Eestisse ega Norrasse veel jõunud, nii et tegin pre-orderi. Norrasse peaks kell jõudma 2. detsembril. Sellisesse hinnaklassi ulatuvat vidinat ehku peale endale tellida ei julge, nii et vaatan, milline on AL-ile tellitud nutikell, ning siis otsustan, kas vajan ka ise hädasti ühte sellist. Kurb on see, et selleni, kui keegi üldse seda näppima saab hakata, on aega üle kuu aja ning ma ei tea, kas jõuan nii kaua oma kella ostmisega oodata. Samas oleks natuke nadi FitBit ära tellida, kui varsti peale seda tuleb juba soov üks Moto 360 2 soetada.

Fitness-näitajate poolest on FitBit ja Moto 360 väga sarnased - teevad mõlemad ühesugust tööd. Moto 360 on aga palju rohkemat kui lihtsalt fitness-kell. Samas tundub piltide peal Moto 360 2 üsna paksu läbimõõduga. Seda kindlasti aku vastupidavuse pärast, kuid kas sellega on ka mugav trenni teha? Raske otsus ja mitte kumbki pole eriti odav lõbu.

No comments