Wishlist: FitBit Charge HR

Pilt: www.wareable.com
Olen juba pikemat aega mõelnud fitness-kella soetamisele. Järsku tekkis kõigile käepeale mingi müstiline vidin, mis mõõdab ja jälgib, loeb ja analüüsib. Kust, millist, miks - nendele küsimustele mul vastust polnud. Erinevate valikute ja mu üldise võhiku tunde tõttu ei olnud ma täpsemalt uurinud, mida mul vaja on. Teadsin, et tahan pulsilugejat, aga siis võiks juba olla mingi vägev instrument, mis loob graafikuid, nii et sa suudad oma trenne kõige efektiivsemalt teha. Järsku sattus minu kätte ühel ajal kaks artiklit, mis mõlemad kiitsid FitBit-i: FitLoora postitus ja see artikkel erinevatest fitness-kelladest.
Teisest artiklist ei tulnud küll ilmselget võitjat välja, aga mulle hakkas FitBit kõige rohkem meeldima (räägin järgnevas postituses ka ühest oma teisest lemmikust). 

Lähemal uurimisel tuli välja, et FitBit kellasid on nii palju erinevaid. Kõige suuremat segadust tekitasid minus FitBit Charge ja FitBit Charge HR. Kas need on erinevad kellad või keegi unustas lõpust 2 tähte ära ja kustutas hinnast umbes 40€? Kõige suurem erinevus nende kahe kella vahel on see, et HR mõõdab sinu pulssi su käe pulsipunkti läbi (tal on sisseehitatud südamemonitor), tavaline Charge aga üritab hinnata su kaloripõletust sammude ja teiste muutujate läbi, mistõttu viimane neist ei ole oma mõõtmistes nii täpne. Niisiis lisaks ma need 20€ hinnale ja ostaks täpsemalt mõõtva lugeja.

Olen leidnud edasimüüjad sellele kellale:
Okei, ja minu kõige suurem päeva üllatus - ma saaksin Norrast selle kella odavamalt kui Eestist. Vot see on alles eluiroonia:

Ma ei ole veel tellimust teinud, sest minu mõttes mõlgub ka üks teine vägev tehnikavidin. Sellest juba järgmisel korral!

Parimat
Liina


No comments