Make up indulgences..

MAC Pro Longwear concealer NC20; MAC Prep + Prime Skin; Estée Lauder EE kreem; MAC Strobe Cream; MAC huulepulk toonis Patisserie; MAC Studio Finish Concealer. Kinkepakis olid lõhnatestrid Giorgio Armani Si; Zlatan Ibrahimović.. misiganes lõhn tal on ja Karl Lagerfeld sama nimega parfüüm.


  I recieved a wonderful package a couple of days back! I didn't have to wait long, but because I was so excited to get it, it felt like a million years! These are the first MAC products I've ever ordered. I am by no means a make up expert, but I just felt like experimenting and trying to look better. I don't have a MAC counter nearby, so I picked up everything trusting my gut (including the concealer!).
I'd love to try a MAC foundation, but I guess that requires me to actually try it in store (foundations and guts are tricky to match!).

Minuni jõudis paar päeva tagasi üks kauaoodatud pakk! Õnneks ei pidanud ma tegelikult väga kaua ootama (laupäeval tellisin, teisipäeval oli kohal), aga kuna ma ootasin seda nii nii väga, tundus aeg sellevõrra pikem! Tegemist on esimeste MAC toodetega, mida olen tellinud. Kindlasti pole ma mingisugune meigiekspert, aga vahel tuleb selline tunne, et tahaks katsetada ja testida ja põhimõtteliselt näha, kas need tooted aitavad mul parem välja näha. Siin lähedal mul ühtegi MACi putkat ei ole ja seetõttu valisin concealeri värvi internetist leitavate swatchide järgi. Esialgu tundub sobivat ja õnneks ei pea peitekreem näo tooniga nii 100% klappima. Tahaksin osta ka MACi jumestuskreemi, kuid hetkel seda varianti pole ning nagunii on mul kapis lõppu ootamas üsna mitu pooleli olevat jumestuskreemi.
MAC tooted näevad välja sellised.

Ma ei tea täpselt, miks see õnnetu Esteé Lauder'i EE-kreem üksi pildile soovis jääda. Selle kreemi ostsin ma ühe oma lemmikjuutuuberi soovitusel ja jään huviga ootama, kuidas sellega koostöö läheb.
Kuna ma tellisin enda soovitud tooteid teatud hinna eest (olgem ausad, ma olen alati selliste pakkumiste ohver ja pigem täitsin oma korvi pilgeni, et seda saada), siis saadeti mulle ka hunnik väikeseid ja mitte nii väikeseid tooteid. Ülevalt alates on väike Carveni miniparfüüm (Le Parfum, 3 ml); Lernberger Stafsing Hairfume Refresh & Seduce (juukseparfüüm, esimest korda proovin sellist asja ja muidu tundub nagu hea mõte, aga see konkreetne lõhn on minu jaoks natuke liiga imal); Weleda mandliga näolosjoon tundlikule nahale; Kicks.no enda brändi dušigeel ja kehakreem; Elizabeth Arden'i Ceramide Capsules (seerum kapsulites - siin on neid 7); BareMinerals'i BareSkin jumestuskreemi tester (toon 07, bare natural); Clinique 7 day scrub kreemBliss Fabulous Foaming näopesugeel; Ardell ripsmed ja Origins Drink Up Intensive üleöö mask.

Kõikidest nendest toodetest olen ma enne proovinud Blissi näopesugeeli (oli ka kuskil minitootena kaasas). Ma pole selle kõige suurem fänn - näogeel nagu näogeel ikka, võtab meigi üldiselt maha, aga natuke jätab ka näo kiskuma. Kuna mul on selle väike toode, on seda väga mugav reisile kaasa võtta ja seda ma üldiselt ka teen.

Mul on aga maailma kõige rõõmsam meel, et nüüd on mul Origins'i maski minitoode. See on üks minu lemmik näohooldustoode - kui sul on kunagi elus tunne, et näonahk on nii öka, kuiv, tuhm, mis iganes probleem võiks olla, siis õhtul seda peale pannes ja üleöö näole jättes, ärkad hommikul tõeliselt värske nahaga. Reisil olles on (vähemalt minul) sageli see probleem, et näonahk kuivab (autokonditsioneerist, lennukiõhust) ja siis on hea, kui selline abimees on käepärast.
See siis oli minu põneva paki sisu! Nuudel sai ka endale sama päeval paki, nii et mõlemal neiul meie peres oli pidupäev!

Parimat
Liina

No comments