Esmaspäev, 16.11.2015

Eelmises postituses märkisin ära, et sooviksin kaotada 10 kg (umbes 2 kg on hetkel juba kadunud). Üheks suureks probleemiks on minu jaoks jooksmine. See trenni tüüp pole mul kunagi hästi välja tulnud - mitte et see mulle täiesti vastu oleks, aga millegi pärast pole mu võhm kunagi väga vastupidav olnud. Võiksin öelda, et ka tugev tahtejõud pole minu repertuaari kunagi kuulunud.

Viimasel ajal olen lugenud üht raamatut, kus autor soovitas kirja panna oma 100 eesmärki elus. Ma olen tavaline inimene ja esialgu tundus selline istumine ja eesmärkidele mõtlemine minu jaoks veidi totter. Siis aga tabas mind mõte - kuidas ma peaksin kuhugi üldse jõudma, kui ma isegi ei tea, kuhu ma teel olen?
Niisiis olen seda eesmärkide kirja panemist tõsiselt võtnud. Ma pole veel kaugele jõudnud (ausõna, 40 pealt saab fantaasia otsa), aga aegajalt täiendan seda. Sellesse loetelusse jõudsid ka sellised lihtsad kuid efektiivsed eesmärgid:
  • Kaaluda 60 kg (tegelikult sooviksin vähemgi kaaluda, kuid üritan esialgu selleni jõuda ja vaatan siis, milline mu keha välja näeb, kuidas enesetunne on jne).
  • Joosta 30 minutit järjest ilma peatumata
See teine eesmärk võib tunduda natuke naeruväärne ja kindlasti pole see mu "elu" eesmärk. Pigem on tegemist (enamvähem) lihtsalt kätte saadava eesmärgiga. Kui see on saavutatud, vaatan edasi (45 minutit, 1h, kilomeetritest sõltuvalt). Fakt on see, et ma ei viitsi kunagi väga pingutada ja see tundub selline väike eesmärk, millest alustada.

Siiani on mu kogemus näidanud, et ma suudan joosta u 10 minutit järjest aeglasel tempol (jooksulindil kiirusega 8) ja siis on võhm väljas ning ülejäänud 20 minutit kõnnin (enamvähem kiires tempos). Mu sõbranna jooksis minuga ja tegi kohe esimesel korral 30 minutit jutti ära. Siis mõtlesingi, et miks mina ei saa? Nii et see on üks treeningualane eesmärk ja ma tunnen, et see on midagi, mida ma soovin saavutada. Ma ootan, et minna ja harjutada ja ära teha.

Tahaksin lisada ka oma söögikorrad. Alustasin päeva kaerahelbepudruga - lihtsalt kõige lemmikum. Kuidas mulle sai puder kunagi mitte meeldida? Käisin 1,5 h jõusaalis ning tagasitulles oli kõht jälle väga tühi. Lõunaks sõin tatrasalatit kanaga (jällegi parim ever, miks ma varem pole selliseid asju söönud?). Õhtusöögiks avokaado-kreveti salat ja hiliseks snäkiks maitsestamata jogurti ja marja smuuti. Praegu on kell 21:20 ja kõht ikka täis. Homme kahjuks nii uhket päeva korraldada ei saa, sest ees on 12h tööpäev. Üritan endale lõunaks salati kaasa teha, aga pean õhtust sööma vist töö juures.

Trennist veel nii palju, et jooksin ja kõndisin vaheldumisi 1h. Läbitud km 6,93. Kaotatud kalorid 433. Nagu mainitud, tahan ikka 30 minutit järjest joosta. Praegune intervall oli umbes 1 minutit kõndi, 4 minutit jooksu ja 25 minuti pealt läks see "liiga" koormavaks, siis kõndisin umbes 5 ja jooksin 5. Lisasin eelneva jutumärkides, sest tõenäoliselt oleks mul võhma küll, aga ma ei saa aru miks aju otsustab, et enam ei jõua ja siis nii ma alla annangi. Küll ükskord võidan ka!

Parimat,
Liina


No comments