CHRISTMAS WISHLIST

wishlistI have a lot of wishes gathered and I decided to make a wish list out of them. When I had them all together, I realised almost everything is some type of loungewear. I guess Christmas-time coziness has found its way into my heart (after all I've had the feeling of Christmas since November). All I'd want to do is eat tangerines (it's an Estonian thing) and wear sweats at home. Here are some of the items I'm currently coveting:


Mul on mõtetesse kogunenud juba üsna palju soove ja otsustasin sellest mingisuguse kokkuvõtte teha. Kui ma selle nimekirja aga kokku panin, avastasin, et peaaegu kõik asjad on loungewear tüüpi asjad. Ju poeb jõuluaegne hubasus juba hinge (mul on olnud jõulutunne umbes poolest novembrist) ja tahaks ainult mandariine nosida ja dressides kodus olla. Siin on asjad, mida hetkel endale sooviks:

1. here and here; 2. here
3. here; 4. here; 5. here;

A part of this wishlist is already on it's way! Can't wait!

Saladuskatte all ei suutnud ma vastu pidada ja üks osa sellest wishlistist on minu poole ka juba teel. Ei jõua ära oodata!

No comments