19 - 20.11.2015

Tegin kahe päeva kohta ühe postituse, sest 19. kohta ei ole midagi positiivset rääkida. Ma unustasin isegi jälgida, mida täpselt sõin. Ärkasin alles 12 ajal ning juba veidi hiljem tuli AL töölt koju ja tahtis minna meile lähedal asuvasse linna (tal oli vaja osta Fallout 4). Ma ei jõudnud hommikul süüa (kuigi ta tegi mulle väga maitsva smuuti :)), sest pidin 20 minutiga valmis olema. Teepeal ostsin ühe burgeri, sest kõht oli juba hirmus tühi. Häbi lugu küll, aga nimetagem seda siis minu patusöögikorraks. Veetsime toredad mitu tundi Sogndalis ja ostsime ka palju jõulukaunistusi (mul on juba selline jõulutunne sisse pugenud). Asjad seisavad kõrvaltoas kotis nüüd, sest mul oli mark juba 19. novembril jõulukaunistusi välja panna. Aga tahaks nii väga! Ma olen valmis sellega maksimum 1. detsembrini valmis ootama. Üks suur mure on ka see, et meil ole veel kuuske - palju asju, mis ostsime, lähevad kuuse peale. Ja teine suur osa õue. Niisiis niimoodi casually ei ole võimalik alustada nende asjadega. Ma unistan veel jõuluteemalistest padjakatetest, kardinatest (mõtlesin, et ilma mingite mustriteta punased) ja kui kuskile saaks selle dekoratiivse kuuseoksa toppida, oleks mu plaanid täitunud. Tegelikult tahaks ka jõuluteemalisi voodikatteid jne. Et ikka jõul miljon oleks! Õhtusöögiks sõime kanakarrit pruuni riisiga ja kahjuks ka suuremas koguses Rafaello komme.

Võimalik, et põhjus, miks mul selline jõulutunne juba peal on. Pilt on nii halvasti fookuses, sest sõidupealt tehtud.

Täna aga alustasin uuesti värskelt lehelt. Hommikusöögiks kaerahelbepuder banaaniga. Käisime koertega õues jalutamas ja siis originaalis retsept, mille nimi oli kalkuni-seenehautis (sellest sai järjekordne kanakarri). Tegelikult tahaksin originaalretsepti teha, see tundub väga maitsev (sidruni ja valge veini kaste), aga asjade puudumisel läks sellega niimoodi. Kahjuks sõin ära ka päris mitu mandariini ja mõned kommid. Jõusaali täna minna ei jõudnud. Aga homme! Ausalt, homme!

Parimat
Liina

No comments